HDA 2017

ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Πληροφορίες Εγγραφών

Η ηλεκτρονική φόρμα εγγραφών είναι διαθέσιμη.

Η εγγραφή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Συνεδρίου (πληρωμή μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας). Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρία διοργάνωσης Goldair Congress στο aliapi@goldair.gr

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Έως και 15 Οκτωβρίου 2017 Από 16 Οκτωβρίου έως 17 Νοεμβρίου 2017 Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου
Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι Λοιπές ειδικότητες (Ιατροί και άλλοι Επαγγελματίες Υγείας) €60 €70 €90
Mέλη Π.Σ.Δ.Δ.* Μέλη GrESPEN* €30 €40 €60
Φοιτητές** Διαιτολόγοι-Διατροφολόγοι με ενεργή κάρτα ανεργίας *** €15 €25 €30
Φοιτητές** μέλη Π.Σ.Δ.Δ* GrESPEN Junior Members* €10 €15 €20


* Μέλη με τακτοποιημένη συνδρομή μέχρι και το έτος 2017
** Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση φοιτητικής ταυτότητας
*** Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση κάρτας ανεργίας

Το δικαίωμα συμμετοχής για Διαιτολόγους-Διατροφολόγους, Λοιπές Ειδικότητες, Mέλη ΠΣΔΔ/Μέλη GrESPEN περιλαμβάνει:

  • Παρακολούθηση επιστημονικού προγράμματος
  • Είσοδο στον εκθεσιακό χώρο
  • Συνεδριακό υλικό (τσάντα, μπλοκ, στυλό)
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Διαλείμματα καφέ καθ’ όλη τη διάρκεια του συνεδρίου
  • Lunch Box

Το κόστος εγγραφής για Φοιτητές, Διαιτολόγους-Διατροφολόγους με ενεργή κάρτα ανεργίας & GrESPEN Junior Members περιλαμβάνει:

  • Παρακολούθηση επιστημονικού προγράμματος
  • Είσοδο στον εκθεσιακό χώρο
  • Συνοπτικό πρόγραμμα, μπλοκ, στυλό
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης
  • Διαλείμματα καφέ καθ’ όλη τη διάρκεια του συνεδρίου

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ LLL EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚA ΣΕΜΙΝAΡΙΑ
Κόστος συμμετοχής για εγγεγραμμένους στο συνέδριο:

  • Συμμετοχή σε 1 LLL Σεμινάριο: €30,00
  • Συμμετοχή σε 2 LLL Σεμινάρια: €50,00
  • Συμμετοχή σε 3 LLL Σεμινάρια: €70,00

Κόστος συμμετοχής για ΜΗ εγγεγραμμένους στο συνέδριο:
  • Συμμετοχή σε 1 LLL Σεμινάριο: €40,00
  • Συμμετοχή σε 2 LLL Σεμινάρια: €70,00
  • Συμμετοχή σε 3 LLL Σεμινάρια: €100,00


Ομαδικές Εγγραφές (άνω των 5 ατόμων)
Ομαδικές εγγραφές στο συνέδριο μπορούν να γίνουν από εταιρίες, Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα, Φαρμακευτικές Εταιρίες και Ταξιδιωτικά Πρακτορεία. Οι ομαδικές εγγραφές θα πρέπει να αποστέλλονται σε μια ονομαστική λίστα που θα περιέχει τα ονόματα των ενδιαφερομένων, ιδιότητα, διεύθυνση,  κατηγορία εγγραφής, τηλέφωνο και email. 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρία διοργάνωσης Goldair Congress στο aliapi@goldair.gr

ΙΙ. ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ      

  • Για εγγραφές που θα ακυρωθούν μέχρι τις 15 Οκτωβρίου, ισχύουν 50% ακυρωτικά.      
  • Για εγγραφές που θα ακυρωθούν μετά τις 16 Οκτωβρίου ισχύουν 100% ακυρωτικά.
  •  Αντικατάσταση ονόματος γίνεται δεκτή χωρίς χρέωση μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2017.     
  • Κάθε αντικατάσταση ονόματος μετά τις 16 Οκτωβρίου 2017 θα χρεώνεται με €15,00.      
  • Καμία αντικατάσταση ή αλλαγή δεν είναι δυνατή μετά τις 17 Νοεμβρίου 2017. 

Η ηλεκτρονική φόρμα εγγραφών είναι διαθέσιμη.