Συχνές Ερωτήσεις – FAQs

Εγγραφή

Ε: Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την εγγραφή μου για το 18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διατροφής & Διαιτολογίας;

Α. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας online Φόρμας Εγγραφής

Ε: Πως μπορώ να πληρώσω για την εγγραφή μου στο συνέδριο;

Α. Η καταβολή του δικαιώματος συμμετοχής μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

  • Η δυνατότητα για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ισχύει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2025.
    • Από την 1η Δεκεμβρίου 2025 και μετά η καταβολή του δικαιώματος συμμετοχής μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ μέσω πιστωτικής κάρτας.

*ευγενική υπενθύμιση: Όλα τα τραπεζικά έξοδα βαρύνουν αποκλειστικά τον καταθέτη.

Ε: Τι συμπεριλαμβάνει το ποσό συμμετοχής μου;

Α. Μπορείτε να δείτε τι περιλαμβάνει το ποσό συμμετοχής της εγγραφής σας εδώ

Ε: Θα λάβω επιβεβαίωση της εγγραφής που πραγματοποίησα;

Α. Βεβαίως. Μία λεπτομερής επιστολή επιβεβαίωσης – μαζί με μία αρχική απόδειξη, εάν πραγματοποιήσατε πληρωμή-θα σταλεί στο email σας μερικά λεπτά μετά την υποβολή της φόρμας εγγραφής σας. Η επίσημη απόδειξη θα σας αποσταλεί μετά το πέρας του Συνεδρίου.

Ε: Μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στην εγγραφή μου;

Α. Ακυρώσεις-Αντικαταστάσεις ονομάτων θα γίνονται δεκτές μόνο γραπτώς, στην Εταιρεία Οργάνωσης του Συνεδρίου, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση: registrations@hdacongress.gr     

Ακύρωση Εγγραφής

• Μέχρι τις 13 Οκτωβρίου 2025, μπορεί να πραγματοποιηθεί ακύρωση με παρακράτηση του 50% του καταβληθέντος ποσού.
• Από τις 14 Οκτωβρίου 2025 και μετά, δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση, και θα παρακρατείται το 100% του καταβληθέντος ποσού.

Αντικατάσταση Ονόματος

  • Αντικατάσταση ονόματος γίνεται αποδεκτή χωρίς χρέωση μέχρι τις 13 Οκτωβρίου 2025.
    • Από τις 14 Οκτωβρίου 2025 και μετά αντικαταστάσεις ονομάτων δε θα γίνονται αποδεκτές.

Ε: Μπορώ να λάβω τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών στα στοιχεία της εταιρείας/οργανισμού μου;

Α. Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων σας στη φόρμα εγγραφής, μπορείτε να επιλέξετε ότι θα χρειαστείτε τιμολόγιο για τις υπηρεσίες που θα επιλέξετε και θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της εταιρείας/οργανισμού σας. Το τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών θα εκδοθεί μετά το πέρας του Συνεδρίου

*ευγενική υπενθύμιση: Στην περίπτωση οποιασδήποτε τροποποίησης στα στοιχεία του παραστατικού (ΑΠΥ ή ΤΠΥ) μετά την έκδοση του, θα υπάρξει επιβάρυνση 50€ για έξοδα διαχείρισης.

Υποβολή περιλήψεων

Ε: Αν υποβάλω περίληψη, πρέπει να παραστώ στο συνέδριο;

Α. Ναι, εφόσον η περίληψή σας γίνει αποδεκτή, είναι απαραίτητο να παραστεί τουλάχιστον ένας από τους συγγραφείς, συγκεκριμένα αυτός που θα παρουσιάσει την εργασία. Η καταβολή του δικαιώματος συμμετοχής πρέπει να γίνει μέχρι τις 29 Αυγούστου 2025. Η παρουσία είναι υποχρεωτική για την παρουσίαση της εργασίας, είτε αυτή πραγματοποιηθεί ως προφορική είτε ως αναρτημένη ανακοίνωση, ανάλογα με την τελική απόφαση της Επιστημονικής Επιτροπής.

Ε: Πόσες περιλήψεις μπορώ να υποβάλω;

Α. Κάθε συγγραφέας έχει δικαίωμα να παρουσιάσει μόνο μία εργασία στο συνέδριο. Ωστόσο, μπορεί να συμμετέχει σε περισσότερες εργασίες.

Ε: Έχω υποβάλει μια περίληψη, πότε θα γνωρίζω αν έχει γίνει αποδεκτή;

Α. Οι υπεύθυνοι συγγραφείς θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα της αξιολόγησης, δηλαδή αν η περίληψη έχει γίνει αποδεκτή ή μη, έως τις 15 Οκτωβρίου 2025.

Ε: Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές σε μια περίληψη που έχω ήδη υποβάλει;

Α. Μετά την υποβολή της περίληψης, δεν επιτρέπονται αλλαγές, προσθήκες ή διορθώσεις.

Ε: Η περίληψή μου έχει γίνει αποδεκτή αλλά δεν έχω αντίγραφό της. Μπορείτε να μου στείλετε ένα;

Α. Με την υποβολή της περίληψης, αποστέλλεται αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης παραλαβής. Αν δεν λάβατε το επιβεβαιωτικό email, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία οργάνωσης του Συνεδρίου.

Ε: Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο που πρέπει να χρησιμοποιήσω για να υποβάλω την περίληψή μου;

Α. Δεν αναφέρεται συγκεκριμένο πρότυπο για την υποβολή της περίληψης. Ωστόσο, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες μορφοποίησης που περιλαμβάνουν τη δομή (Εισαγωγή, Σκοπός, Υλικό – Μεθοδολογία, Αποτελέσματα, Συμπεράσματα), καθώς και τους περιορισμούς στις λέξεις και τις απαιτήσεις για τα ονόματα των συγγραφέων και τη γλώσσα.

Διαμονή

Ε: Πώς μπορώ να βρω πληροφορίες για τα ξενοδοχεία και τις τιμές;

Α. Οι συμμετέχοντες μπορούν να πραγματοποιήσουν τις ατομικές τους κρατήσεις δωματίων μέσω της Φόρμας Εγγραφής του Συνεδρίου, που περιλαμβάνει και τις πληροφορίες για τα διαθέσιμα ξενοδοχεία και τις τιμές. Για ομαδικές κρατήσεις (πέντε δωματίων και άνω), παρακαλείστε να επικοινωνήσετε στο email: registrations@hdacongress.gr

Ε: Πώς μπορώ να κάνω κράτηση δωματίου? Απαιτείται προπληρωμή;

Α. Μπορείτε να κάνετε την κράτηση του δωματίου σας μέσω της Φόρμας Εγγραφής του Συνεδρίου. Απαιτείται πλήρης πληρωμή για να επιβεβαιωθεί η κράτησή σας.

E: Δεν θα μπορέσω να παραστώ. Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτηση του ξενοδοχείου μου;

  1. Κάθε αίτημα αλλαγής ή ακύρωσης πρέπει να αποσταλεί γραπτώς στον Επαγγελματικό Οργανωτή Συνεδρίων στη διεύθυνση registrations@hdacongress.gr Βάσει της ημερομηνίας του αιτήματός σας, θα εφαρμοστεί η αντίστοιχη πολιτική ακύρωσης σύμφωνα με τους Όρους & Προϋποθέσεις.

Ε: Θα μου επιστραφεί το ποσό για την κράτηση του ξενοδοχείου μου σε περίπτωση ακύρωσης;

Α. Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την πολιτική ακύρωσης ξενοδοχείου μπορούν να βρεθούν στην αντίστοιχη ενότητα των Όρων και Προϋποθέσεων του Συνεδρίου.


Εάν η ερώτησή σας δεν περιλαμβάνεται παραπάνω, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με τον Επαγγελματικό Οργανωτή Συνεδρίων μέσω email στη διεύθυνση: registrations@hdacongress.gr .